Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Bente - 11 maj 2009 18:10

Sorry - men jag har inte samma möjligheter att blogga varje kväll nu är dotterns dator är sönder. Hon tar då min och jag får fint vänta på min tur. Vilket kan vara på morgnarna mellan 6 och 7. Just nu är hon och tränar så då passar jag på :)


Förnyade mitt vardagsrum igår med enkla och ganska billiga medel. Köpte nya mattor till v-rummet, limegröna med såna där långa trådar :) nya gardiner och några krukväxter. En t-shirt hittade jag oxå. Det blev så fint! somrigt och härligt. Bra med basfärger, natur och grått - kan matcha med vad jag vill. och nu blev det lime!

 


Passade Lovaliten en stund också, hennes mor och far ville träna på gym tillsammans för en gångs skull och inte mig emot - jag passar gärna den lilla. Som snart går själv och är dryga 10 månader nu:)


det är så skönt att känna sig piggare och gladare.. Det är tack vare mig själv förståss men mina vänner är så viktiga och de är de bästa man kan ha!

Jag vill vara tacksam för det jag har och den dag som ges mig på morgonen. Jag vill vara stolt över vad jag åstadkommit i livet. Va sjutton man har fixat ungarna, utbildning, karriär, strul och krångel och motorhaveri och expanderskruv!! Man är ju bra!

Å jag vill att det ska synas att jag mår bra och är stolt! så hädanefter sträcker jag på ryggen när jag går och ser folk i ögonen och ler när jag möter någon.

nu ska jag bara komma iväg till frissan oxå :) Jag bryr mig mer om mig själv än jag gjort på evigheter! Frissan som sagt, var år och dar sen. Köpte 2 t-shirtar i helgen, jag som "aldrig" handlar kläder...promenerar och struntar i skräpmat samt massor med vatten - wow !


Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards