Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Bente - 3 maj 2009 22:33

Hej igen.

Varit borta några dagar i  Norge. Det känns så bra när jag väl är där. När jag träffar min släkt. Men innan jag kommer iväg så känns det enbart jobbigt. Det är väl resan antar jag. 10-11 timmar med bil.Träffade mina kusiner på pappas sida. Det var så kul! flera av dem har jag inte sett på över 20 år. Funderar  på att åka tillbaka till sommaren å hälsa på!


Känner mig lite mer uppåt faktiskt. Kanske miljöombyte är bra när man är lite nere...

       "Var nöjd med allt som livet ger......"





jag har vänner, familj och tre härliga ungar (varav två visserligen avskyr varann), barnbarn, en lägenhet jag älskar, en uteplats och ett jobb att gå till. Det kunde vart värre :)


dessutom vann AHK idag och är i sm final i handboll - nice!

 

Ovido - Quiz & Flashcards