Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Bente - 9 maj 2009 20:57

Ja det är jag just nu - Alingsås tog just SM guld i handboll efter en helt makalöst spännande match mot Guif!Det var nästan så att naglarna som jag äntligen sparat ut, rök där framför tv:n.

Kom till alingsås som 5-6 åring från Norge och bodde där tills det var dags att börja sexan. Då blev jag Vårgårdabo istället :) sen har jag varit göteborgare, älvängen- och skepplandabo och nu Vänersborgare. Och här stannar jag!


Skött mig idag oxå :) promenerat med Lotta. En halvtimma bara - men vi hann inte mer. Båda hade tvättstugan samtidigt. Kollat på bilar har jag gjort, hittade tre som kan vara intressanta. Får fundera och rådfråga pappsen och brorsan.


Ska försöka hålla mig ifrån godis tänkte jag och det har funkat hela veckan, men idag blev jag verkligen sugen. Men jag köpte ostkaka och grädde istället. Inbillar mig att det var "nyttigare" - vin har jag varit sugen på idag. Det stämmer liksom inte att vara utan vin på lördan när jag står och fixar mat åsså...men men har man bestämt sig så har man. Tänk vad gott det kommer smaka på midsommar afton :))

kram!



Ovido - Quiz & Flashcards