Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

å vem tror ni stod bakom oss i kön?!

Av Bente - 28 januari 2012 20:32

Om en barnteater har en målgrupp och rekommenderad ålder på 3-6 årska man inte ta med sig en obstinat 2åring som springer omkring och stör och äntrar scenen. Har denna 2åring dessutom en mor på 20år som inte förstår eller förmår att hämta  ungenfrån scenen, sätta det i knät och säga tyst lr ta med det ut! ja då blir iallfall jag otroligt irriterad.


På vägen hem skulle barnbarnet såklart få hamburgare! Vi valde Max. Och hoppsan. Bakom oss i kön, kassa2, står ingen mindre än tennisstjärnan Robin Söderling - och pussar öppet på flickvännen :) och så lååång han var. Om det verkligen var han. Kanske en dubbelgångare. Men nog tyckte jag folk omkring tittade och tisslade lite i smyg.


Dagens fynd: en stor maffig glasampel i kedja att ha ljus i på ericshjälpen. Helt ny trasmatta på 3m för 115 spänn på samma ställe! märkte iaf att ska man ha nåt att ha s a s får man vara där när dom öppnar. en kvart senare var det bara "skräp" kvar.

Dagens singelpoäng: 10 helt enkelt för att barnbarn är bättre och nån tid till en partner finns inte när ett sånt är med :)


tack för titten!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 22 februari 2012 22:15

Det gjorde jag idag. lyssnade på det som inte hördes. Men kändes. Kroppen i det här fallet. Den sa liksom ifrån att;- du - jag är inte helt okey. Du tror inte du skulle kunna ta det lite lugnare?Ja vad säger man..Nu har kroppen försökt i en veckas ti...

Av Bente - 18 februari 2012 18:47

Den går. Fort. Tiden. Den yngsta fyllde 17 häromdagen, mellanbarnet fyller 20 i morron. Andra barnbarnet är på väg och dimper väl ner om nån vecka. Dimper ner....det skulle inte svärdottern hålla med om var rätt uttryckt om man säger så. Nåväl. Tiden...

Av Bente - 1 februari 2012 23:05

Gokväll vänner! nu vet jag vad vissa förväntar sig av denna aftons blogginlägg. Jag ska skriva om relationer, normer och love. ok. Efter en kväll på en av stans få, men trevliga pubar, tillsammans med få ;) men trevliga vänner (just kidding) avve...

Skapa flashcards