Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Bente - 16 maj 2009 23:40

......I´M IN LOVE WITH A FAIRYTAIL.....!


http://www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0


Ni får ursäkta kära vänner men nu klappar hjärtat extra för hemlandet!

     Alexander Rybakk!  


och i morgon är det 17 maj - Gratulerer med dagen Norge !



http://www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0
Av Bente - 16 maj 2009 22:52

Måste vart det bästa startfältet på många år i Eurovision! Jag brukar vara såååå kräsen och sparsmakad när det gäller eurovisionlåtar, men som sagt i år var det jättemånga bra bidrag! favoriter är nog armenien, bosnien, island och norge. malta var oxå bra...och turkiet och.....nej jag kan ju inte ha alla som favoriter :) nu ska det röstas - spännande!

I dag har jag och Andreas, min kollega, skapat humor hela dan :) två entimmas program är inbandade och ska redigeras nästa vecka. Sen är det fyra timmars program kvar :) kul kul kul !

orkade faktiskt inte ut och gå idag. var så himla trött efter humorerandet. skrev manus halva natten oxå. Jag får ta igen det i morgon och gå extra länge istället.

kram!



Ovido - Quiz & Flashcards