Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Bente - 8 maj 2009 20:14

fagra ?? hur ofta använder man det ordet....vet inte var det kom ifrån :)


Först - tusen tack goa vänner som läser bloggen och peppar mig och min nya livsstil! 


efter jobbet handlade jag, gick hem och städade, tog sen en rask promenad på 45 minuter. Åt lax, sallad och en sås på cremefraiche, lite majo, äpple, purjo och kryddor mmmmmm...gott. Till det - ett stort glas bubbelvatten.

 

Är ensam hemma vilket är underbart skönt. Äldsta tonårsdotter är på ett ännu mer uruselt humör än vanligt då hennes dator är sönder och hon inte har muuusiiiiik! Det är en pest att vara i hennes närhet. Sen har hon lagt på beslag på vardagsrummet oxå, såväl ensam som med kompisar - och hallå! det är min enda plats att vara på - har ju inget sovrum....

Borde väl se på hockey nu som ni andra säkert gör. kanske blir det final för sverige. Men jag ser på norsk tv. ett kul program där olika arbetsplatser tävlar mot varann i sång och show. typ banker mot varann, präster mot tandläkare osv. som sagt kul och fantastiskt bra!

  

I morgon ska jag kolla på bil, köpa uteblommor, och bets till köket. På eftermiddagen blir det tv och sm final i handboll. Alingsås, min gamla hemstad möter GUIF i Globen. Väldigt stort för en gammal alingsåsare :)

 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards