Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Bente - 5 maj 2009 23:51

goa vännerna!


ska börja ett nytt liv. Jo men visst - så här är det. Jag har underbara väninnor som inspirerar mig. Jag har smarta barn som ser vad som inte är helt bra. så därför gott folk. här ska ; levas sundare, dvs maten - jag äter för sällan och förbränner därför nada. måste börja äta frukost och något mer var tredje timma. för mycket vin. alltså ett glas om dagen sägs vara bra - men två eller tre? nej,inte nyttigt. nu blir det vita veckor till midsommar. inte en droppe!

klippa mig, gå 45 min varje dag. nya glasögon.

jag kommer att bli en ny människa! HÄRLIGT! Jag behöver det :)


möte med nya chefen på jobbet idag. Gillar honom! kommer att bli bra. Ska ändå söka nytt jobb, men i nuläget ingen katastrof om jag blir kvar  s a s ;)


kram alla!

"always look on the bright side of life".....


Ovido - Quiz & Flashcards