Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Bente - 7 maj 2009 20:36

så är den här veckan snart slut. Skönt!

jobbat hårt idag :) haft en skrivardag vill jag lova.

ätit var tredje timma - det har jag fått för mig att prova - det låter ju mkt men det är det ju inte. Jag tror jag åt för sällan förut. ingen frukost - lunch och middag  blev det och sen i princip inget mer förutom lite vin. Nu kör jag dessutom helt alkoholfritt fram till midsommar. Kändes som om det där vinglaset blivit en "vana" och slentrian så det får vara nu!


promenerat 45 minuter. Gick bort till bilfirmorna för att se om det fanns nåt intressant objekt - men det gick ju inte att se nåt. Bilarna stod ju inomhus och det var såklart stängt. Funderar på att köpa ny beg bil. Min är ju rätt gammal och sleten nu. 19 år. Vill ha en liten bensinsnål på bara några år. En sån här kanske!


Slank in till sonen, sambon och barnbarnet på promenaden oxå. Alltid lika mysigt att gulla lite med Lova. Hon går nästan själv nu-10 månader!


måste skriva ett sånt där manus igen på ca 7-10 minuter ikväll. Ska i etern i morgon bitti kl 06.30 och vara putslustig......"gäsp"!


kramiz



Ovido - Quiz & Flashcards