Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Bente - 26 maj 2009 22:30

Mitt nya firmanamn är Produktionsbolaget Dividera. Lite småfyndigt om jag får säga det själv :)


la mig igår med en sjudundrande huvudvärk. Vaknade med den samma. Gick upp men kände att det funkade inte. Tog en tablett och la mig igen, sov, men huvudvärken var kvar till eftermiddagen. Tur jag inte hade nåt inbokat på jobbet idag.


Min bror ringde, vi pratade om allt möjligt. Han berättade att en bekant till mig hemifrån och nåt år yngre än mig hade suttit och ätit frukost med sina två barn för nån vecka sen och fått en hjärnblödning och dött på fläcken. Så tragiskt, så onödigt, stackars barnen, hennes man och anhöriga....så lätt, så fort allt kan ändras.  Ändå - ska jag dö och det ska vi ju alla - så vill jag att det sker så. Inte märka någonting, blink - borta.....


Älskar mitt liv, mina barn, familj och vänner! 


funderar på att gå en standup kurs i sommar, vore kul! så kan man bredda sig ännu mer s a s :)


kram!

Ovido - Quiz & Flashcards