Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Bente - 27 maj 2009 19:26

Jag skulle vilja ha en kompis som är som jag :) nej inte exakt förståss, det hade varit outhärdligt tror jag. Nej men en som är som jag på vissa områden.


Vännerna jag har är underbara! Men de flesta har en andra hälft att ta hänsyn till . Det borde inte utgöra något hinder ? nej oftast inte. Men det där spontana roliga går bort för det mesta eftersom en andra hälft innebär att man måste planera lite. 


Sen har jag underbara vänner utan en andra hälft oxå, inte så många men några. Men vi kanske inte delar alla intressen. Jag vill resa, hon vill vara hemma. Hon vill gå till stranden och sola, jag sitter helst i trädgården.  Alltså förstår ni vad jag menar??


och då kan jag längta efter en till som mej. Med mina intresser och idéer, singel med hyfsat stora barn som klarar sig utan sin mor jämt , som skrattar åt samma saker, vill samma saker, ja ni förstår.......Skulle nån läsa det här och som är som jag - så skriv en rad :))


kram !

Ovido - Quiz & Flashcards