Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Bente - 15 maj 2009 23:04

Det är fredag kväll, klockan är fem över elva snart.Sitter i sängen med datorn och en kopp te. 

Nu börjar min "tredje arbetsdag" idag. Först var det vanliga jobbet. Sen var det hemmet som skulle tas om hand. Städade förståss, fixade mat. Skurade badrum och bytte till nytt fräscht duschdraperi i orange! Vad glad det kan göra en och vad det händer i rummet med en ny färg!

 

Satt en bunt syrener i en vas på rumsbordet, fiiiint! var klar med "hemmet" nu vid elva som sagt. Ja jag har ju hunnit med min 45 minuters promenad och en kik in lika länge hos min goa väninna Amelie.

 


Så nu börjar nästa jobb. Ska skriva manus till två en timmes radioprogram innan kl nio i morgon bitti. Då ska jag träffa kollegan som oxå sitter hemma och skriver nu :) gå igenom matrialet och sen banda med tekniker jimmy vid halv ett. "Pust" känner mig bara lite pressad.....det ska ju helst vara ett roligt manus oxå, det är ju ett humorprogram vi ska göra :)

 


Har blivit pressfotograferad idag. Tycker inte om att bli fotad :(


Köpt ny bil :) ska hämtas på tisdag. kuuuuul!


måste ta tag i detta nu, vi hörs!


kram





Ovido - Quiz & Flashcards