Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Bente - 19 maj 2009 19:12



I dag har jag hämtat min nya bil! Tjoho vad roligt. Eller ny, den är snart tre år men den ser helt ny ,ut den känns helt ny och för mig är den ny!


Kattis och jag har precis promenerat och pratat om ditt och datt. Bland annat om hur kul det är att ha något att se fram emot och att man kanske borde ha det oftare. Kattis är bra på det men jag är inget vidare.

Känslan av att planera något och sen längta är ju härlig. Jag är inte den som "gör" så himla mycket. En sak jag älskar dock och som jag vill göra till en tradition tillsammans med vänner, är att besöka bokmässan i Gbg i dagarna två.Bo på hotell Panorama. Shoppa böcker och lyssna på föredag på dagarna. Bada i poolen, äta gott och umgås på hotellet. Kanske hinna med en sväng i butikerna längs avenyn oxå. I år har Maggan och Kattis sagt att dom vill hänga på. Jätteroligt! det finns plats för fler :)

                              


För övrigt är jag trött på lax, har käkat det i tre dar nu..

kram!


Ovido - Quiz & Flashcards