Alla inlägg den 27 april 2009

Av Bente - 27 april 2009 20:03

nu ska det spelas upp ett antal låtar som tävlar i eurovision på tv. såg förra programmet och det var bara bidrag som var sämre än sämst. får se om det blir bättre idag. Här ska ni få ett stalltips, norge kommer att vinna :) glöm inte var ni hörde det först!  



min fot är inte längre så blå, men den gör ont som fasen. nån dag när jag inte har nåt för mig ska jag besöka farbror doktorn och be om att få bli röntgad!

är lite smått nervös för att lämna 17 åriga dottern ensam över valborg då jag är i norge på begravning. får intala och påminna mig själv om att hon alltid har skött sig hittills och att jag kan lita på henne - samtidigt har man själv varit ung - ja ni vet :)

israels bidrag spelas nu.....ganska fin melodi tycker jag. Israel brukar skicka bra bidrag.Nu får ni följa resten själva!  

Av Bente - 27 april 2009 13:13

Hej vänner!


helgen är över tyvärr :) jag har passat barnbarnet, städat, skurat och tvättat. Skjutsat ungar och börjat laga en cykelpunka men måste köpa nytt lim. En hyfsad helg alltså. Grillade i lördags för första gången i år. Härligt och fläskytterfilén från Hemköp var mör och god :)


Min farmor gick bort i fredags. Hon var 94 år. Farfar är 96. Tänk de levde i över 70 år tillsammans! ganska häftigt tycker jag.

jag och mina bröder åker till Norge i veckan och är med på begravningen. En lång bilresa väntar .....


i dag kommer lönen. Får passa på att njuta av kontoutdraget ett tag innan jag börjar handla och betala räkningar :)


Ovido - Quiz & Flashcards