Alla inlägg den 20 april 2009

Av Bente - 20 april 2009 23:11

Jag är bra på mycket - men mina egna papper är jag inget vidare på. Tänkte göra ett bokslut snabbt och enkelt och sen deklarera. Hade inte så mycket verksamhet i företaget förra året så jag tänkte att - det går nog undan. Säkert...............jag har fått hjälp med bokföring och bokslut tidigare år av min goa och snälla väninna Johanna. Nu hinner hon inte komma i år och här sitter jag. Som vanligt ute i sista minuten, men det har Johannat fixat förut.

 

Får gå till skatteverket i morgon och ställa några korkade frågor så jag kommer vidare.


nåväl - i morgon kväll kommer några väninnor hit under täckmantel "symöte". Vi äter nåt (vad vet jag inte ännu) och dricker nåt (vin antagligen) och nån enstaka av oss handarbetar :) Det är ett bra sätt att faktiskt komma till skott och umgås!


Facklig inspirationsdag i morgon. Kan verkligen behöva inspireras! har inte varit facklig medlem på över tio år - men efter anställning i en kommun tror jag det är nödvändigt och är man ändå med kan man ju passa på att tycka till och försöka få till förändring och förbättring.


Älskar min familj och mina vänner, är så tacksam för att ha er runt mig!




Ovido - Quiz & Flashcards