Alla inlägg den 3 april 2009

Av Bente - 3 april 2009 10:45

Först ett stort tack till er som läser och kommenterar det jag skrive!

Sen - Anna-Lena, häftigt! du är nära och jag håller tummarna!

 Maggan - du är en klippa!

Anna - tack för dina tips!


Har legat i den här sängen nu sen i onsdags kväll. Aha tänker ni - hon har träffat någon??!! *skratt* inte då - jag är bara febrig med halsont. Så det är min egen säng jag ligger i!


Vet inte riktigt (eller jo jag anar väl) varför - men trots vårens ankomst så känns inte mycket roligt just nu. Jag är glad (nej det är väl att ta i) för att vara sjuk - då kan jag legalt vara hemma. Usch detta är så olikt mig - jag som älskat att jobba under så många år har plötsligt tappat allt lust. Måste byta till något annat så jag mår bra igen!! Då var det bestämt, då ska jag bara hitta det oxå. Har en del på gång men måste kanske fylla ut med annat så det blir en heltid. jaja det löser sig ! Funderar på att utveckla företaget och göra mer kontinuerliga insatser än som nu , nån grej då och då och mer som ett x-tra knäck.


Om jag orkar ta mig ur sängen ska jag ikväll besöka en väninna som ger mig massor av inspiration! Jag vill gärna för jag vet att jag mår bra av det. Ska som sagt bara kurera mig med lite treo först :)


Nåt promenerande har det ju inte blivit på ett par dagar nu. Vägt mig har jag inte vågat. Jag kollar ikväll, eller imorgon...Meddelar er sedan!


Är jag pigg på lördag ska jag hämta mitt barnbarn och ha henne här till söndag . Hon är underbar och ger så mycket glädje!! Jag vill verkligen ha henne här. Dessutom här hennes föräldrar sjuka och kan behöva tid för att faktiskt få vara det. Svårt att vara sjuk med en 10 månaders tjej omkring sig.


Ingenting gnäller jag över idag som ni märker. Det beror dels på att jag inte orkat läsa tidningar eller höra nyheter så jag vet inte vad jag ska klaga på. Men det blir snart ändring på det!

Ovido - Quiz & Flashcards