Alla inlägg den 6 april 2009

Av Bente - 6 april 2009 21:21

ja och som om inte nedanstående räckte fick jag 700!!! spänn i parkeringsböter bara för att min gata skulle sopas mellan kl 07 och17idag. Tack för det, :((

Av Bente - 6 april 2009 20:53

jaha, envisa tanten vägrar lämna. Och alla gråsossar som vägrar inse när någon i de egna leden faktist gjort fel och bort sig. Jag blir så lack. Så gott som alla LO distrikt ger henne sitt fortsatta stöd. Jag kräks. Hade Vanja varit moderat hade det låtit väldigt mycket annorlunda!


Annika Östberg ska få lämna USA och fortsätta sitta av sitt straff i Sverige. Det har hon ansökt om ett antal gånger. Tänk jag tycker hon kan sitta kvar i USA tills straffet är avtjänat. Hon bodde där innan och när brottets begicks. Hon var faktiskt medskyldig till att en polis mördades. Men det är klart - här är det nog betydligt trevligare fängelsen.......och vi betalar så gärna för dig Annika.....


Låter jag sarkastisk, less och uppgiven, det är precis vad jag är. Jag kräks på det här landet och folk som bor här. Sorry. Ja men flytta då säger ni. Hade jag gjort om det inte var för att jag inte bara har mig själv att tänka på. Ungarna bör väl få gå färdigt skolan och flytta hemifrån.Sen kan jag ge mig av!


kram ändå :))

Ovido - Quiz & Flashcards