Alla inlägg den 23 april 2009

Av Bente - 23 april 2009 22:35

Känner mig less på det mesta idag :( inget är kul - inget är direkt tråkigt...ganska likgiltig. Hamnar oftast framför tv:n eller datorn efter jobbet. Får inget vettigt gjort fast jag borde göra en massa.


Vill ha tillbaka min energi. Det var länge sen jag hade den. Jag kan anstränga mig ibland och få fram den några timmar när jag umgås med mina vänner.

Jag vill promenerad, baka, pyssla, skriva, läsa. Äta nyttigt. Göra matlådor. Ja jag vill ju göra såna saier - men jag gör det inte - jag orkar inte, känner ingen lust eller glädje att göra det. Jag kommer ingen vart. bara trampar på samma ställe. H


Hur förändrar man detta? skulle behöva en livscoach som sparkade på mig och peppade mig. eller finns det andra knep?

Ovido - Quiz & Flashcards