Alla inlägg den 12 april 2009

Av Bente - 12 april 2009 17:14

Bara penséer. Det var vad som fanns i Blomsteraffären - nä då får det vara. Gillar inte dessa blommor så jag avvaktar tills sortimentet blir större.

Se hela bilden

Grannens katt var inne hos mig hela gårdagen och jag passade på att kela förståss. Stannade till missinassen och blev klappad. Han tyckte om det till skillnad mot min egen katt som helst vill bli lämnad i fred och är på rymmen tre fyra dar innan han kommer hem hungrig.

Se hela bilden

Har tippat trav idag. Det händer då och då att jag köper en harry. Första loppet hade jag rätt iaf. Sändningen pågår :)


 Slängt i lite tvätt. Vårkläder som ska fräshas upp efter att ha legat ett halvår på vinden. Mycket sköljmedel med persikodoft så blir det nog bra!

Se hela bilden

Sonen har sett till att däcken blivit bytta på bilen. Skönt - slapp jag tänka på det och  sparar några hundralappar :)


Se där ja, även i lopp två hade harry prickat rätt! Trav igen alltså.....


Längtar efter min yngsta dotter som varit borta hela påsken, hon kommer hem i morgon och är efterlängtad! Samtidigt har det varit skönt med bara en tonårsdotter hemma. Riktigt mysigt,men i morgon ska allt bli som vanligt igen. Antagligen med tjafs, smäll i dörrar och höga röster  :)


Blev bara tre rätt på travet. Harry gjorde inget bra jobb idag.

 Se hela bilden

jaja,,,,sånt är livet!

Ovido - Quiz & Flashcards