Alla inlägg den 11 april 2009

Av Bente - 11 april 2009 18:48

Vilken härlig dag! visserligen har jag sovit till 12, grejat inne några timmar, men vid fyratiden gick jag ut, först till affären och sen satt jag på gården. Tog fram trädgårdsmöblerna först :) Köpte virkgarner på second hand i veckan. En väska tänkte jag försöka få till. Så satt ute och virkade i solen. Skönt!


I kväll tänkte jag se en massa film! TV har troligen ingenting att erbjuda så film får det bli. 

Skulle önska det var öppet i blomsterhallen i morgon - är vädret som idag vill jag plantera i krukorna på gården. Jag får ta en promenad när jag vaknat och kolla.


Våren får mig att vakna upp lite! jag älskar vår och sommar, sol och värme! Vinter och kyla gör mig totalt deprimerad.

så nu känns det bättre!



Ovido - Quiz & Flashcards