Alla inlägg den 22 april 2009

Av Bente - 22 april 2009 23:41

vad ska jag skriva om idag då?

att det bara är två dar kvar till helg, att jag tog med barnbarnet och tittade när 17 åriga dottern spelade match, att andra dotterns väninna jag skrev om igår - varit hos oss hela em och ska söva över eller att jag varit på en bra föreläsning idag om "det goda samtalet"? hoppsan nu har jag ju berättat dessa bra saker redan :) 


tristare är att min firma gick back förra året (jo det är ju deklarationstider)

 

att lönesamtal inte längre är ett samtal utan en information från chefen (tack för det SKTF) att mina fot och handleder värker och att jag inte lyckas gå ner i vikt..... nåja det kunde varit värre.


jag har underbara vänner, barn och barnbarn, två härliga bröder m familj, goda grannar, en bil som funkar (peppar peppar) tak över huvet och mat på bordet, ja till och med en bag in box att sörpla ur. 

 

Så det kunde vart värre :)

Ovido - Quiz & Flashcards