Alla inlägg den 4 april 2009

Av Bente - 4 april 2009 20:26

sorry att jag inte skrev igår. Men det hände sig inte bättre än..............
att jag hamnade hos min goa väninna Maggan och hennes sambo. Vi kläckte ur oss en massa affärsidéer, vi vill ju båda slippa vara anställda :) vi hällde i oss en massa vin. Å jag som var dålig så sent som när jag klev ur bilen hemma hos Maggan. Men det gick över märkligt nog! supertrevligt var det !

Vi har nu massor att göra, undersöka och ta reda på veckan som kommer - vad månde det bliva för företag av oss?!

tänker inte vara kritisk eller tycka något spec idag heller bara så ni vet. Jag är inte helt frisk ännu :)

Barnbarn är så ljuvligt!! har haft mitt hos mig idag, nu ligger hon och sover och kommer att vakna hos mig i morgon. JAg var lite bakis men det gick i princip över det oxå när Liten kom ! Så ljuvlig, så glad, så nyfiken. I 10 månader har hon förgyllt livet för mig. Jag älskar mina egna barn, men Liten mer ändå! om det nu är möjligt :)

Petat lite i jorden idag. fick vårkänslor som 17. vill plantera nu och ta ut

Ovido - Quiz & Flashcards