Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Bente - 9 juni 2009 21:53

jag må vara hypokondrisk, men .........

jag blev smått hypokondrisk för ett år sen ungefär när jag utan anledning och för första gången i mitt liv drabbades av ett par panikattacker. Det var vad man sa iaf. Själv trodde jag inte på det. Det var nåt med hjärtat eller hjärnan, det var jag säker på. Hjärtat har man kollat och där har jag fått ge mig. Men hjärnan har man inte kollat. Och nu denna huvudvärk i över en vecka. Värk i rygg och ryggrad.  En svanskota som ömmar värre än värst. ont i hand, finger och fotleder det senaste året. Numer tror jag alltid det värsta, och för mig känns smärtorna i huvud och rygg inte som nåt jag känt förut. Alltså har jag en farlig sjukdom. nej nej,nån läkare går jag inte till.Jag vill bara att det går över lika överraskande som det kom! fast rädd är jag.

nåväl, jag inbillar mig säkert bara.


hörde på nyheterna idag om patienter som inte får den medicin de mår bra av och behöver - för att pengarna för dessa läkemedel är slut i västra götalandsregionen och läkarna fått utskrivningsförbud. det är ju för fasen inte klokt!!!


inte fler sjukdomsgrejer nu :)

har jobbat ikväll i studion. nu är tredje programmet klart, tre kvar att producera. Jättekul är det iallfall att göra radio igen.


försöka sova nu snart. Brukar dröja några timmar innan jag väl somnar :(


kram!


Ovido - Quiz & Flashcards