Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Bente - 21 juni 2009 18:52

 På midsommar öste regnet ner. Jag och äldsta dottern åkte till Vårgårda. Där är vi hos min bror och hans familj. Flera av släktingarna kommer dit och vi har supertrevligt med lekar god mat, dryck och dans. Lekarna skippade vi i år eftersom det var så blött. Till barnens förtret :( Jag drack mitt efterlängtade vin. Som jag sett fram emot det. Köpte favoritvinet förståss. Men hör och häpna. Det var inte så gott som jag mindes det och som jag förväntade mig :) men det gick ner och det blev allt några glas! Kul hade vi fram till tre på natten.


igår blev det inte många knop gjorda. Närvi gav oss hemåt var det eftermiddag och jag slötittade mest på tv på kvällen. Idag däremot har jag jobbat. och nästsista radioprogrammet är klart. Nu har vi bara ett kvar att tillverka oc det ska vi helst hinna med i veckan. På fredag är sista arbetsdag före semestern och då vore det skönt att ALLT var klart och jag verkligen kunde ta en välbehövlig vila!


Längtar efter min dotter som varit hos pappan i drygt en vecka nu. Får längta ett tag till innan hon är hemma :)


kram!

Ovido - Quiz & Flashcards