Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Bente - 2 juni 2009 22:55

Det blev en kalaskväll :) Har varit i Alingsås hos min käre far i kväll. Han fyllde år förra veckan, 66 och ikväll var det kalas. Jättetrevligt! Glad att jag fick med mig både 17åringen och svärdottern. Min bror och hans familj var oxå där. Pappsen och hans Lisbeth bjöd på smörgåstårta - mmmmm :) Det var mysigt att träffa dem alla igen!


Det är skönt att se pappa glad, pigg och framåt. Han jobbar fortfarande, är ung i sinnet, skinnet och kroppen :) Och han har idéer och lust att göra saker och ting och han pratar inte bara  - utan gör. Bra farsan!


Pratat med lokaltidningen idag som gjorde en intervju inför mitt och Andreas nya humorprogram i radio som börjar på söndag. I morgon väntar radiointervju och  ytterligare en tidningsintervju :)

Söndag kl 12 i Sveriges Radio P4 då hoppas jag ni lyssnar !


Ovido - Quiz & Flashcards