Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Bente - 14 juni 2009 22:02

vips så var ännu en helg överspelad. vart tog den vägen :)


tackar för att vi slapp regn idag. har tvättat, städat lite och inte så mycket mer. En kopp kaffe hos svärdotter och Lovaliten. Hon hade feber idag lilltjejen, men orkade ändå med farmor en stund :) 


jag sitter här och "mölar" i mig godis. Blev så himla gottesugen idag så nu struntar jag i det där med nyttigt leverne. inte gick jag ner nåt så... :) man får vara svag ibland.


Var en sväng hos min vän Amelie idag oxå. Kände då hur mina vänner får stå tillbaka pga mina jobb. Jag hinner inte träffa dem. och hinner jag - då orkar jag inte. Nu har vi bara två program kvar att göra, ca 4 arbetsdagar skulle jag tro. Sen är det semester om två veckor. Då ska jag  bombardera er med besök kära vänner :) Maggan, Lotta, Eva, Eva, Mimmi, Amelie, Kickan, mfl :))


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards