Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Bente - 17 juni 2009 21:00

Såg ni matchen igår? dessa fantastiska killar i u21 landslaget spelade gladfotboll av sällan skådat slag och vann med 5-1 över vitryssland! Får dessa talanger fortsätta ha kul på planen och om triste Lagerbäck är borta från a-landslaget och inte har möjlighet att ta detta ur de unga herrarna, ja då ser jag fram emot sveriges matcher om några år!


Är stolt över min äldsta dotter som belönades med jättebra betyg efter en slitig och tung vår! hon fick shoppa loss lite idag :)

Är stolt över min yngsta dotter oxå förståss. Hon får inga betyg förrän nästa år, men hon är den klokaste och omtänksammaste man kan tänka sig.

Min son gör oxå mamma stolt. Han har en fin familj! Dom kämpar på och fast ekonomin är tuff ser man sällan sura miner.


I morgon flyttar vi kontoret till Kronan! Allt helt nytt och fräsht :)

ska nog kolla synen och beställa nya glasögon i morgon om jag hinner. Köpa presenter till ett antal födelsedagsbarn som ska firas på midsommar, OCH besöka bolaget för första gången på 8 veckor. Ska dricka vin igen :))


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards