Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Bente - 1 juni 2009 22:17


har inte haft tid, ork eller lust att blogga på några dagar. Men nu känner jag att nåt får jag skriva annars "rinner det ut i sanden"


Nåt eu-val behöver jag inte ta ställning till :) skönt. Jag är norsk medborgare och står utanför det där med EU. Nationaldagen firar jag inte men har sagt ja till att jobba några timmar när andra firar. Sjunga nationalsången och försöka få igång nåt slags allsång. 


Saknade annandag pingst idag. Pingst firas ju inte heller, iallfall inte av mig - men en extra ledig dag är aldrig fel. 


Barnbarnet badade i sin nya lilla pool här på vår underbara innergård i eftermiddags. Gissa om det var kul! hon går och går och går, håller bara i mitt ena finger eller i t ex en stol hon går runt runt. Hon släpper och går själv vilken dag som helst nu. Sötaste goaste och gladaste ungen i världen !


Hoppas vädret är lika underbart i morgon. Det är lättare att jobba och ljuvligt att komma hem :)


kram!


Ovido - Quiz & Flashcards