Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Bente - 16 juni 2009 23:36

Har varit i studion i kväll och jobbat med humorprogram nr 5. inte helt färdiga får lägga en kväll till på det.


Det har känts lite märkligt idag. Alltså - jobbat med humor. Saab har visst fått en köpare, folk är glada och kommunalrådet i Thn säger i radio att detta är en lyckans dag. En nära bekant saknas efter en kanotolycka. Han har varit borta i över ett dygn nu och kommer troligen aldrig tillbaka.  Hans flickvän tills för några veckor sen är en av mina bästa väninnor.


En säger lyckligaste dagen, en är chockad och ledsen, jag skrattar och producerar humor,.... samtidigt är döden obehagligt närvarande. 


Jag längar efter alla mina nära och kära. Vill krama er och säga hur mycket och innerligt jag älskar er.


Ovido - Quiz & Flashcards