Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Bente - 8 juni 2009 20:13

idag jobbade jag hemifrån. Bestämde mig när jag även denna morgon vaknade med huvudvärk. Har gjort det i snart en vecka. Den försvinner emellanåt om jag tar en treo men kommer tillbaka. Jobbade dessutom på nationaldagen och igår söndag.


Skolavslutningen för mina tjejer närmar sig. En slutar "ettan" och en sjuan.

Köpte avslutningskläder idag. Den "lilla" har bestämt sig för att tillbringa hela sommaren hos sin far. Har aldrig hänt att hon varit där mer än nån vecka tidigare och då var hon riktigt liten. Men men. Hon är trött på att vara här och vill prova nåt nytt.Det är ju förståligt. Hon förbereder mig på att hon kanske inte vill komma tillbaka - utan börja åttan nere på Hönö. Vi får väl se vad som händer. 


Jobb som vanligt i morgon. Ingen huvudvärk tack! Längtar efter semester nu, inte så långt kvar :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards