Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

festivaltider

Av Bente - 30 juli 2009 17:31

Hade en trevlig kväll igår - först på Pråmen mad mina tre härliga ungar, kompisen Lotta, kompisen Peter och hans dotter. Ronjas musiklärare var en av de två trubadurer som underhöll och han bjöd upp Ronja på scenen. Hon sjöng bl a Zombie...kanonbra!! hon har vacker klockren röst och det var modigt gjort tycker en väldigt stolt mamma!


Senare gick ungarna hem och vi vuxna fortsatte till torget och festivalen. Marie Floden och Brägård spelade. Kanonbra! det blev en sen kväll och lätt huvudvärk i morse :) Smällar man får ta.


Har slappat hela dan förutom att jag var och handlade. Nu blir det ett glas rött, städa upp i köket, duscha och hem till Peter på en liten förfest innan vi går till festivalen igen. Ikväll är det Refreshments. Inte mina favoriter alls - men när det väl händer nåt på byn så får man allt gå dit :))


kram!

 
 
Ingen bild

Maggan

30 juli 2009 18:39

Förstår att du är en mycket stolt mor som har så duktig tös. Hoppas du får fortsatt kul ikväll och i helgen. Här har det också varit kul i dagarna två vilket satt sina spår iform av två trötta skogsmullar. Tur att du orkar hålla ställningarna medans vi drar täcket över huvudet i soffan.
Kram Maggan

 
Mamm A

Mamm A

4 augusti 2009 18:48

Haj på daj! Låter trevligt med musik på stan. Hoppas ni slipper regnet som just börjat ösa ner här på östsidan. Har just kommit hem från Skåne. Har haft d jättemysigt hos päronen, men nu ska det allt bli gött att sjunka ner i den egna soffan.

Kram!

http://prinsgus.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 22 februari 2012 22:15

Det gjorde jag idag. lyssnade på det som inte hördes. Men kändes. Kroppen i det här fallet. Den sa liksom ifrån att;- du - jag är inte helt okey. Du tror inte du skulle kunna ta det lite lugnare?Ja vad säger man..Nu har kroppen försökt i en veckas ti...

Av Bente - 18 februari 2012 18:47

Den går. Fort. Tiden. Den yngsta fyllde 17 häromdagen, mellanbarnet fyller 20 i morron. Andra barnbarnet är på väg och dimper väl ner om nån vecka. Dimper ner....det skulle inte svärdottern hålla med om var rätt uttryckt om man säger så. Nåväl. Tiden...

Av Bente - 1 februari 2012 23:05

Gokväll vänner! nu vet jag vad vissa förväntar sig av denna aftons blogginlägg. Jag ska skriva om relationer, normer och love. ok. Efter en kväll på en av stans få, men trevliga pubar, tillsammans med få ;) men trevliga vänner (just kidding) avve...

Ovido - Quiz & Flashcards