Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Bente - 11 juli 2009 23:09

Inte ett smack har jag gjort idag. Jo lite mat. men annars har soffan varit min sittplats, tv och datorn det jag fäst blicken på. Vet inte rikgtig om det känns okey eller om jag tycker jag "slösar" bort semester....knäppt :)


Min mamma ringde mig idag och avslöjade födelsedagspresenten. Fyller nästa vecka och jag brukar inte fira det. Sällan är folk hemma mitt i semestern och så har det alltid varit - därför inget kalas. Kanske för ungarna då. Nåväl.

en helkroppsmassage och en ansiktsbehandling ville mamsen kosta på mig! jag får beställa tid själv där jag vill gå. Trevligt! sånt unnar iallfall inte jag mig själv annars.


snart dansk film på tv som jag ska se och mobilen är laddad med sommarpratare och dokumentärer så jag kan lyssna på when ever. 


kram!

Av Bente - 11 juli 2009 12:43

Det blev sent inatt. Skulle haft en  kväll framför tv:n, och tidigt isäng efter uddevallaturen med radioprat och sen tacos med tjejerna.

Lotta kom över och varvade vin med prat tills klockan var närmare halv tre! Det var urtrevligt! men oj så trött jag är idag :) 


Blir nog inte mycket gjort denna lördag men å andra sidan - behöver det bli det?? nej.


Ena dottern åker till Grebbestad idag på festival. Lite nojjig blir jag, men hon är 18 om ett halvår....så..... :) och dom åker tåg och buss. När kompisar med nytaget körkort kör kan jag tycka det är lite läskigt. Hur som helst - hoppas dom slipper regn och rusk iallafall, det passar inte på festivaler.


Såg att det visas en dansk film på tv ikväll vid elvatiden. Älskar dansk film så den ska jag se! 


kram!



Ovido - Quiz & Flashcards