Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Bente - 28 juli 2009 18:54

Ja så har denna dagen ox å gått över i kväll. Fort timmarna och dagarna går! Vad har jag gjort idag? Jo. Lämnat in dotterns laptop på lagning i Thn. När jag ändå var där passade jag på att komma på oväntat besök hos Maggan och Christer. Där blev det kaffe och bröllopsprat. De gifter sig den 15 aug.


Väl hemma skulle nu garderobers innehåll flyttas efter att döttrarna bytt rum. Jag fick röja ur klädkammaren oxå :( usch vad kläder dom har ungarna. Iväg så till tapetlagret och beställde tapeter till Ronja. Kommer på torsdag/fredag. Då blir det fondvägg :)


Amelie min goa vän bjöd mig på härlig sen lunch och ett glas rött. Ja sen är det nästan nu om man säger så. Ronja och hennes kompis sitter och äter pannkakor de stekt. Fia är ute å åker inlines med Josefin. De är deras nya sport - inlines med stavar :)) Goa ungdomar!

Kvällen är ännu ung så jag får se vad som händer - återkommer :)


Kram 


Ovido - Quiz & Flashcards