Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Bente - 27 juli 2009 14:45

Passade Lova nån timma i förmiddags så föräldrarna fick åka ifred och storhandla. Det vet man ju att det kan vara bökigt med en ettåring. Alltid roligt att passa henne. Vi leker och hon pratar och pratar på sitt alldeles egna språk. Till slut somnade hon på min arm.


Fortsätter att måla här hemma. Jävla vägg förresten. Rev tapet igår. Dvs det yttersta lagret på den. Spacklade och började sen måla. Då stläppte även de undre tapetlagret :( och sen när jag skulle måla på den målade  väggen som fanns därunder, ja då fastnar inte färgen om jag rullar........hur knepigt som helst. Nu får jag måla ett lager med pensel och hoppas att det går att rulla på nästa. Om inte är det jag som åker och köper vit tapet!


Längtar till det är klart med "renoveringen" här hemma. Hatar att bo i kaos med lådor och möbler överallt.


Regn idag så det passar ju att vara inne, men som sagt i röran........suck...

jaja, det blir väl både sol och färdigt så småningom!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards