Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Bente - 8 juli 2009 16:01

Så fick jag tillgång till datorn igen. Nån som vet någon som kan fixa vårt trådlösa nätverk??? bara en av tre datorer kan komma ut på nätet.....och jag vet inte hur man fixar det.


Mellerud var slitigt men roligt! Herregud vad folk kan dricka öl! fattar det inte. Det var över tusen personer inne i tältet på fredag och på lördagkvällen. Dom drack över 6000 burkar öl + vin och cider. Otroligt :) tänk på att dom förfestat hemma! Kul hade vi som jobbade iaf och i augusti gör vi om samma sak fast i Bengtsfors och som kräftskiva.


Åkte till Överlida i måndags tillsammans med min svägerska, hennes två töser och min. Hyrde stuga på denna urtrevliga camping nedanför Svenljunga. Vi lämnade regnet när vi åkte härifrån och möttes av sol och värme där nere. Det blev förståss en tur till Ullared när vi nu ändå var så nära. Resultatet blev ett par tusen att betala :(  Men det var en jättetrevlig liten tripp både till Ullared och till Överlida och min svägerska är härlig att umgås med så vi hade det toppen!


Idag hemma igen vilket är skönt. ikväll blir det bara lugn och ro. läsa se på tv slappa.


Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards