Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Bente - 1 juli 2009 00:19

Jag vill gärna göra lite reklam för mig! ni som inte lyssnat på vårt humorprogram på söndagar kan gå in på www.se.se vidare till P4 och vidare till program och till Andreas med Hjelm. Där kan ni lyssna på våra program!


Det är skönt samtidigt som det är tråkigt att projektet med de sex programmen är över nu. Jag behöver ett projekt eller flera vid sidan om det vardagliga livet och arbetet. Så jag måste hitta på något i höst! jag behöver några musiker tror jag och  kanske någon mer som vill stå på scenen :) Manus får jag sätta igång och skriva efter nån vecka på semestern. Först måste man vila! 


Trodde jag. Svärdottern och barnbarnet kom hit idag. De får de så gärna göra. Här har vi trädgård, de har inte de och här kan Lovan bada i poolen och springa på gräset. Men sonen körde vänner till Landvetter och bilen gick sönder, verkar tyvärr som om motorn skar helt enkelt, av någon anleding och det var INTE för lite olja! såååå....han kom inte hem i tid till Nathalie skulle börja jobba i eftermiddag så då fick jag hoppa in och passa Lovaliten. Helt okey, men dagen blev inte riktigt som jag tänkt med den där boken i trädgården :)

Har köpt massor av presenter till tjejen som blir ett på lördag!!! kul :))


nä, nu får jag fundera på vad jag ska göra i höst. Nån föreställning vill jag få till. och den ska innehålla allvar och skoj, monolog, dialog, sång och musik!

Eller så får det bli nån föreläsning, nåt där humor har en framträdande roll :;)


kram!

Ovido - Quiz & Flashcards