Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

fallens dagar

Av Bente - 18 juli 2009 14:15

Vilken kanonkväll det var igår!!


när jag Magnus och Anders repeterade lät jag fullkomligt usel. Kom inte upp i tonerna, spända käkar och allmänt kass! men nåt händer när man står på scenen med mikrofon i hand och publiken framför sig. Rösten höll - tonerna satt och det funkade kanon! Brägård är en fröjd att få spela med. Så himla duktiga musiker. jag kan leka med tonerna och de bara följer efter - sjukt kul!


Kompisarna Anna, Eva, Marina, Maggan och Christer var där vilket gjorde det hela lite extra nice.


idag är rösten i princip borta......så......håll tummarna för att den kommer tillbaka ikväll vid sextiden när jag äntrar scenen i stålverkets tält igen :)) hoppas få se er i publiken!

kram

 
 
Ingen bild

Maggan

18 juli 2009 15:41

Tack för ett jättebra uppträdande och en rolig kväll. Synd vi kom bort från varandra men sånt är livet. Lycka till ikväll. Men tyvärr får du klara dig utan oss för här är det soffläge som gäller.
Kram Maggan

 
Mamm A

Mamm A

18 juli 2009 23:16

Holy moly. Det är till att vara busy. Så kul att stå på scenen. Hoppas det gick riktigt bra på Stålverket också :-) Sitter o kollar på en Michael Jackson-konsert. GRYMT impad av honom såklart, men även dansare och sångare. Där snackar vi begåvade... Måste öva in lite moves känner jag. Fast först vill jag ju såklart gå ner 15 kilo. Kanske kan göra det med MJ-dans framför TV:n? *fniss* Kram!

http://prinsgus.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 26 februari 2012 20:35

Har en känsla i dag som inte är helt lätt att beskriva. Har varit i Linköping i helgen. Träffat dotten! Älskade unge, saknar dej redan. Å vad mycket jag borde lärt dig, talat om för dig, så mycket mer jag borde gjort medan du ännu fanns nära mig. Men...

Av Bente - 22 februari 2012 22:15

Det gjorde jag idag. lyssnade på det som inte hördes. Men kändes. Kroppen i det här fallet. Den sa liksom ifrån att;- du - jag är inte helt okey. Du tror inte du skulle kunna ta det lite lugnare?Ja vad säger man..Nu har kroppen försökt i en veckas ti...

Av Bente - 18 februari 2012 18:47

Den går. Fort. Tiden. Den yngsta fyllde 17 häromdagen, mellanbarnet fyller 20 i morron. Andra barnbarnet är på väg och dimper väl ner om nån vecka. Dimper ner....det skulle inte svärdottern hålla med om var rätt uttryckt om man säger så. Nåväl. Tiden...

Av Bente - 1 februari 2012 23:05

Gokväll vänner! nu vet jag vad vissa förväntar sig av denna aftons blogginlägg. Jag ska skriva om relationer, normer och love. ok. Efter en kväll på en av stans få, men trevliga pubar, tillsammans med få ;) men trevliga vänner (just kidding) avve...

Ovido - Quiz & Flashcards