Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Bente - 28 februari 2010 20:26

Som man bäddar får man ligga :) eller som nån sa om man bädda får man ligga.....kanske  eller var det så?! strunt samma.

Det har blivit mkt jobb denna helg. helg borde vara lika med ledigt när man jobbar heltid på veckorna, men för en arbetsnarkoman - ikke!

Jag och Anna-Lena "ståuppade" fredag och lördag kväll. Skratt fick vi så nöjda var vi. Söndag stod jag på en scen på Etage köpcenter och försökte fånga en shoppingsugen publik som hela tiden var på väg. Det gick nog de 30 sek de stod i rulltrappan iaf. Skämt åsido, det gick bra, var kul och vi hade en festligt koncept med humor, musik och cirkuskonster!


Nu är det läggdags - mobilen "ringer" kl 03.00 då är det dags att kliva upp, göra ett par mackor, duscha och bege sig til studion i Uddevalla där sändningen av Gomorron Väst börjar 05.58 - hoppas ni är med mig.......eller är ni sömntutor?


jag har ett dilemma oxå....kolla här......

  

Det här fick jag med posten förra veckan....ska jag utnyttja min rösträtt? är det rentav min skyldighet?? och vad tusan ska jag rösta på???


Ovido - Quiz & Flashcards