Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Bente - 23 februari 2010 21:28

nej, vad jag vet har det inte rasat nåt mer tak häromkring, men gå till vår arbetsplats fick vi inte varken igår, idag eller i morgon, då risken finns att det rasar.

Är jag ledsen, inte då. Bara gött trött på att skriva om snön vareviga dag.


Kul då är att planera, skriva och öva inför en sommarrevy. Tänk när vi spelar den i maj, juni ,juli - är vi utomhus och förhoppningsvis är det goa kvällar då. Man har svårt idag att  tänka sig hur fort det faktiskt går - vips är vi där.


Till helgen kör vi ståupp igen jag och Anna-lena. Både fredag och lördag. Kul! söndag bjuder jag tillsammans med vissångare, band och cirkusprinsessa på en liten föreställning på Etage.


Måste ta tag i att byta bredbands och teleleverantör nu. Vi får kabeltv via telia från mars, kanske lika bra att ta resten där oxå så slipper man engagera sig så mkt.


till er som inte hittat till svts os site ännu - vill jag rekommendera den och där "försändningarna" på en kvart. Riktigt kul!


Ovido - Quiz & Flashcards