Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Bente - 2 februari 2010 22:32

Får börja med att tacka Baron för den ljuvliga kommentaren jag fick när jag nämnde att jag blivit faster i veckan.

- Du har väl alltid vart finer och faster??


Sånt värmer en plufsig och x antal för många kilos kropp :)


Ett cafe i Vänersborg får däremot en liten känga för sin" totalt icke service minded inställning."

kunden - jag skulle vilja ha korv med pommesfrites?

biträdet - jag måste höra med nån om vi säljer det ( det stod på menytavlan bakom henne) någon minut senare...

biträdet - jo vi har visst det.

kunden - då vill jag ha en barnportion.

biträdet - jag måste höra med nån om vi har det. (hallå??!!) ytterligare några minuter går...

biträdet - nä vi har inte det.

kunden - nähä, då får jag ta en vuxenportion då.....


Eeeehh, hörru biträdet - man kan ta bort lite pommesfrites och ta lite mindre betalt....hur svårt kan det vara?


min tonåring har då lösningar på allt! En badtunna är vad hon mest av allt vill ha just nu. Nu bor ju vi i lägenhet i Vänersborg, visserligen med innergård, men iallfall....lite bökigt skulle det nog bli att tex få tillstånd från värden OCH få ha den ifred.....men vad stoppar en tonåring?!

- morsan, om du köper en stuga så köper jag tunnan!!


eller hur lilla vän :))


Ovido - Quiz & Flashcards