Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Bente - 11 februari 2010 22:30

Trots att förkylningen tagit ett fast grepp om mig får den mig inte att sluta reagera.

Idag är jag förbannad på följande:


* Att Elisabeth Höglund tvingas till timeout från tv4. Inte tillräckligt ung?!

* Att fb krånglar till saker som uppenbarligen fungerat-bara för att förnya?!

* Att  S&C Vänersborgs kommun aldrig lär sig - utan får bassning gång på gång från    JO. Man skäms!

* Att S&CVänersborgs kommun aldrig lär sig - utan ger extra pengar till ett skolbygge som inte diskuterats färdigt. Det luktar Arena!

* Att ännu ett monster, en 67 årig man från Bohuslän, misstänks ha våldtagit sin 3-åriga dotter.

* Mina landsmän, norrmännen, som övar prickskytte på sälungar.  Skamligt!


listan kan göras längre, men då tröttnar ni nog. Nåt som glatt mig då??! Jodå...


* Mina tre underbara barn.

* Mitt ljuvliga barnbarn (1,5år) som säger "wawa, äkke däj" som betyder "farmor, älskar dej"

* Bra chefer och uppdrag i firman.

* Att OS i Vancouver börjar i morgon.


Imponerad är jag av rektor Helen Wright i London som 7 timmar efter dottern Jessicas födese var tillbaka på jobbet. Snacka om kort mammaledighet. Kanske inte det bästa alternativet - men jävligt starkt. Vem minns inte hur man kände sig 7 timmar efter en förlossning :)













Ovido - Quiz & Flashcards