Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Bente - 24 februari 2010 19:26

Gör det det? om du frågar mej är jag tveksam, men då syftar jag heller inte på skicross som citatet gör. Detta gick att höra igår - den som sa´t var kommentatorn på SVT. Han kläckte grodor som ingen annan - vansinnigt roligt att höra, om man som jag hade de sk snusköronen på. Vad sägs om " Man får inte dra varann i stavarna" - roligt!  eller - "killarnas längd toptre är på 192 cm i genomsnitt"

Du milde säger jag!!  


Var på alltiallobutiken Rusta idag. Jösses, där tänker man framåt minsann. Påskägg, blomsterfröer och kalk till gräsmattan låg redan framme i hyllorna. Svårt att idag tänka att en sån tid faktiskt ska komma.


Ett antal vänersborgare blev i natt av med sina snöskyfflar. Jojo, det är tydligen hårdvaluta nu så ngn knyckte de som stog utanför portar och dörrar. Undrar vad andrahandsvärdet på en snöskyffel är. Själv äger jag ingen. En isskrapa till bilen har jag däremot, och den ger ni faan i!!


Affärsidén bordell är förstås olaglig att genomföra i det här landet, liksom i grannlandet Norge. Men norrmännen försöker nu kringgå lagen genom att jobba ideéllt. Dvs INTE ta betalt för de sexuella tjänsterna. Ska bli intressant att höra argumentet MOT en sån verksamhet för den lär säkert komma.


vi hörs!!

Ovido - Quiz & Flashcards