Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Bente - 27 augusti 2009 17:36

då närmar sig klockan 18 och jag får gå hem från jobbet. Skönt att börja lite senare vissa mornar och jobba lite längre.


har hunnit med massor idag! tittat på och beställt pikétröjor med tryck till vår invigning den 5 sept. Vi kommer bli så snygga så :)

Skrivit invigningsprogram - lagt ut på webben. grejat med hemsidan. Brandlarmet gick för första gången i den nya byggnaden vilket var nyttigt! Ingen visste riktigt vad vi skulle göra....en massa telefonsamtal har jag oxå hunnit med och ja - känner att jag gjort skäl för lönen iaf :)


Lunchade med min goa väninna Maggan! nygift och kär är hon gräsänkling nu när maken jobbar utom lands två veckor. Det är så himmelskt att bli bjuden på lunch och prata bort en stund. Tack Maggen - är skyldig dig några måltider :)


Tvätta ikväll - aldrig roligt...men tvunget....

 tv får det väl bli -börjar nån ny norsk serie tror jag, eller om det var dansk. strunt samma - rätt bra oavsett.


hänt idag då? tja debatten om att ta bort karensdagen vid svininfluensa, helt okey för mej :)  

rektorn som skrev upp sonens ig till mvg....kreativt men jäkligt dumt!

7 av 10 vill vaccinera sig mot ovannämnda flunsa....ja är man inte dum annars?


kram!


Ovido - Quiz & Flashcards