Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Bente - 26 augusti 2009 17:53

Sorry vänner - jag haltar med skrivandet här. Det beror dels på att semestern är slut och man jobbar heltid igen.

Dels på att helgerna inte fattat att semestern är slut och är och har varit fullbokade sen dess. Bröllop, 30-årsfest, 60 årskalas, kräftskivor, bartömning - you name it.

En annan sak som starkt påverkat mitt engagemang här är facebook. Och kanske främst alla de spel som finns på denna site och som totalt fångat mig och många andra. Jag ska driva farm, jobba och inreda en lägenhet, slåss mot pirater och vampyrer, jag ska fixa värsta akvariet. ja ni hör ju själva - inte konstigt att man blir asocial?!


men jag kikar in ibland, och plitar ner ditt och datt, så länge jag ser att nån läser och kommenterar - annars kanske jag struntar i´t!


kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards