Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Bente - 13 augusti 2009 22:27

Det närmar sej helg och bröllop. Min väninna gifter sig på lördag. jag ska fixa toastmadame rollen, lekar, sånger och att alla är på gott humör!! kul ;) ska bli jätteroligt - det är inte ofta man går på bröllop. Skulle behöva en semesterdag för att fixa allt bara och det har man ju inte så i morgon kväll blir det till att jobba!


Den här första arbetsveckan får jag inget gjort hemma. det förfaller! orkar inte - all energi går åt till att komma upp på morgonen och att vara någorlunda produktiv på jobbet. Måtte det bli bättre nästa vecka!


Träffade min vän Lotta ikväll. Vi passade på att ta en cider på Pråmen när vädret ändå var bra. Det blev en givande stund som alltid i mina härliga vänners sällskap. Pratade bl a om att ta sig några minuter varje dag och faktiskt vara tacksam över att få vara en del av världen, livet och universum. vara tacksam över vänner, hälsa, det liv vi lever. Jag är dålig på det. måste skärpa mig. Allt går så fort och det rullar bara på så jag stannar sällan upp och verkligen känner efter. Har så mycket att vara tacksam för.


vänner, familj, att jag har ett jobb att gå till, att jag är frisk för det får man väl säga även om man har lite småkrämpor och nojor, att jag tillför något till någon eller några. att jag har fått förmågan att vara kreativ och skapande. att det trots allt gått ganska bra för mig i livet även om det varit ett kämpande emellanåt. 


kram!

Ovido - Quiz & Flashcards