Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Bente - 19 augusti 2009 20:00

Jaha, vad 17 ska jag skriva om idag då? Hmmm....


kanske att jag tycker regeringen gör helt rätt som inte slänger in 3 miljarder i Saab-affären? nej...det är tråkigt...


Att det var skit att Johan Wissman blev sjuk ? nej...det är inte alla som bryr som om friidrottsVM.


Att Zlatan spelar premiärmatch i Barcelona ikväll och att matchen visas på t4 sport om jag inte missförstått allt...nej...det är inte alla som gillar fotboll heller...


att jag har hur mkt tvätt som helst - men ingen tvättid på flera flera dar?....

att lägenheten ser ut som ett slagfält? och att jag har för mycket saker och för många barn *S* i min lilla lägenhet? (två tonårstjejer tar plats!!)


kanske att jag tror på andevärlden?  nej, vad mer ska jag skriva om det?


jag får helt enkelt vänta tills jag kommer på nåt!


kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards