Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Bente - 21 augusti 2009 22:35

halvsitter i sängen, klockan är 22.35 , ett glas vin och mörk choklad,friidrotts vm på tv och jag är trött som fasen. känner av halsen, hade ont i den när jag vaknade i morse och det känns som om jag kommer att ha det i morgon bitti med, svininfluensa?


vad ska man tro om den flunsan? vaccination ropar någon - icke, någon annan. jag väljer nog vaccination trots allt. Det är läkemedelsbolagen som odlat fram den här flunsan, hävdar en del. Bara för att sen sälja medicin i massor. Näää...sånt gör väl ingen. 


Orkade inte ens laga mat efter jobbet. Dottern gick och handlade - sen tog vi varorna med hem till sonen och hans familj och där fixades hemlagad pizza. Jag är så glad att ha barn och barnbarn nära mej, och då är det inte enbart för att jag får dem att laga mat till mej :)


I morgon måste jag komma upp hyfsat tidigt, vilket betyder att jag ska sova efter dessa rader är skrivna. Här ser ut som hej kom och hjälp mej, städa är tvunget, apoteket ska besökas och blommor inhandlas till en 30 års jubilar som bjuder på fest lördag kväll. Ska bli trevligt. 


Just nu är Linus Thörnblad på tv, höjdhopparen som slutade femma i vm - han verkar så trååååkig tycker jag...stackarn ....nä gonatt nu vänner!


kram.



Ovido - Quiz & Flashcards