Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Bente - 10 augusti 2009 18:53

Ja första dagen på jobbet efter lång semester gick bättre än jag trott. Kul att börja på ny kula med nytt hus, delvis nya arbetsuppgifter och arbetskamrater. Blev en mjukstart idag eftersom datorer inte fungerade fullt ut, skrivare och fax inte kopplats in och besökarna inte kommer förrän nästa vecka.


Beställd flera böcker idag om "andra sidan". Har alltid varit intresserad av detta men aldrig fått några "tecken". Ett medium har en gång låtit mig komma i kontakt med min mormor - men det är allt. Ska bli kul läsning. Var på nymånemeditation och seans förra veckan vilket var en fantastisk kick! Träffade ett tiotal personer som upplevt saker, en del hade förmågan att förmedla och jag blev så inspirerad. Humbug säger nog en del av er :) men det bjur jag på.


Beställde fem dubbelrum på SAS Royal i Göteborg idag oxå. 26 september åker vi ner tio stycken till bokmässan! Det gemensamma dessa tio personer har är; böcker och mig :)) Roligt när mina vänner får lära känna varandra lite grann. Älskar bokmässan och att frossa i böcker och föredrag!


kram ;)

Ovido - Quiz & Flashcards