Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Bente - 23 augusti 2009 15:38

är så där gott slö idag. Soffan är härlig och snart börjar friidrotts vm, sista dan :(

Var på en riktigt trevlig 30-årsfest igår. Ingen "partypartyfest" utan en sansad, vuxen och somsagt riktigt trevlig. Först träffade jag mina forna radiokolleger med respektive för lite vin innan vi gick till den tjusiga våning där A och M bor. Välkomstchampagne - presentavlämning - lite mingel en stund. vi var väl ca 50 personer. Så en "liten" stadsvandring med några stopp ner till Hotel Riverside. Toastmaster välkomnade. Fantastisk mat förrätt och buffé bestående av fisk och skaldjur i olika färg och form. Tårta till dessert. Vin till maten.  Bordsplacering och många tal och sånger. Fantastiskt trevligt sällskap vid bordet!


nu börjar jag bli hungrig - men lusten att laga mat har inte dykt upp ännu så jag får se om det blir hämtmat. Men vem ska hämta - jag orkar inte :)


kram!


Ovido - Quiz & Flashcards