Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Bente - 15 juli 2010 19:06

Konsert på sommaren är underbart. Speciellt om vädret är som det var igår i Grebbestad. Men! Lyssna in dig på låtarna om det inte är din absoluta favoritartist du ska se. Winnerbäck var den här konsertens stjärna. Jag kan väl sjunga med i par, tre,fyra låtar men mycket mer än så är det inte. Och därmed blev inte heller känslan den ultimata av naturliga skäl.

    Nån timma innan Lasse äntrade scenen stod Melissa Horn på den samma. Jag upplevde samma sak då. Men när Laleh tog tag i gitarren och satte fart på den fantastiska rösten som hon trolla med som ingen an - ja då sjöng jag med i varenda låt! vilken helt annan feeling. Med denna inte helt märkliga insikt ser jag framemot Kent på Trägårn i Göteborg 7 augusti. Då kan jag oxå sjunga med för full hals i allt dom spelar :)

Sen fick jag en annan insikt oxå. Kolla alltid att luftmadrassen inte läcker innan du ger dig av på övernattningstripp :)

Ovido - Quiz & Flashcards