Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Bente - 4 juli 2010 19:08

Hade jag haft folk runt mig idag hade de inte hört mycket av mig. Tappat rösten. Det blev ett hejdlöst sjungande på oss fram till klockan tre inatt. Spelade vår sista föreställning igår och självklart festade vi efteråt. Rejält. Gissa hur gött det lät när närmare 20 musiker och sångare tog de ackord och stämmor som föll dem in och sjöng allt från visa till hårdrock. Det är nöje det!

Idag är man både trött och röstlös. Jaja. Soffan är en perfekt plats att fördriva en dag som denna i. Att sommaren bestämde sig för att hålla solen inne idag och bara släppa ut lite lätt regn, tackar jag för. Då kan jag ligga i soffan utan att bekymra mig för att jag egentligen borde vara ute och njuta. Nu är dock himlen åter blå , solen är ute igen och håller det i sig även över natten, ja då blir det nog ingen städning för mig i morgon heller är jag rädd. Men strunt samma, jag har äntligen lärt mig att släppa sånt och njuta av dagen istället. Tids nog hinner man städa. Det ska ju va gött å leva! 

Ovido - Quiz & Flashcards